• Language:

  • Strategy Ready

    BE READY до реалізації вашої стратегії продаж і обслуговування

    Подивіться відео з Гаррі Данкіном, партнером практичного застосування Strategy Ready, який розповідає про те, як Strategy Ready ™ закладає фундамент для того, щоб ваша стратегія працювала таким чином, щоб отримати максимально можливу ефективність для бізнесу.

    Я ГОТОВИЙ BE STRATEGY READY

    Ефективні стратегії, як відбитки пальців - вони абсолютно різні

    Стратегія – це всього лише половина рівняння, коли процеси не узгоджені зі стратегією, ви не зможете привести її в дію. Без потрібних і правильних співробітників, ваша ідеальна стратегія провалиться. Якщо керівництво компанії не знатиме, як підкріплювати стратегію і керувати нею, співробітники будуть неефективними.
    Вам потрібно визначити компоненти для вашої стратегії. І необхідні інструменти для проведення порівняльного аналізу вашого прогресу. Саме в цьому допоможе Вам рішення Strategy Ready Miller Heiman Group.
    Strategy Ready аналізує клієнтський досвід, включаючи діагностику, таланти, компенсаційні виплати і реалізацію можливостей. Це дає самий широкий огляд і найглибше розуміння поведінки ваших клієнтів. І саме з цього ми починаємо, оскільки: “Клієнти диктують успіх, а успіх диктує прибуток”.

    Консультаційні послуги, які створюють ефективність вашого бізнесу

    Ми починаємо з діагностики шести ключових аспектів бізнесу. Потім, ми фокусуємося на ключових аспектах продаж для того, щоб повністю зрозуміти те, як ми можемо допомогти вам створити оптимальні бізнес-результати.

    1

    Система мотивації

    Ми допоможемо Вам зрозуміти, як оптимізувати структуру і стратегію системи мотивації, а потім поспособствуем виконання вашої стратегії по виходу на ринок. Це максимізує вашу прибуток від інвестицій, коли справа дійде до талантів.

    Детальніше
    2

    Структура організації

    Ми дивимося на території продажів, систему мотивації і частку ринку. Після чого допомагаємо реалізувати стратегію для формування або трансформації вашої організації продажів, яка буде відповідати потребам ринку. Це забезпечить те, що ваша організація продажів буде узгоджена з вашими бізнес-цілями.

    Детальніше
    3

    Ефективність продаж

    Ми погоджуємо ваші процеси з очікуваннями клієнтів, щодо процесу покупки. Потім, ми ведемо вашу команду до прийняття вашого процесу і показників. У підсумку, це створює узгодженість між діями і результатами.

    Детальніше
    4

    Підтримка продаж

    Ми підтримуємо здатності продавців за допомогою гідів продажів і рольових сценаріїв. Ми наводимо у відповідність і оптимізуємо Salea Ready активи з вашим процесом продажів.

    Детальніше
    5

    SalesSystemTM CQ

    Вам необхідна цільова точка зору на ваших продавців і їх ефективність, проте ви перебуваєте занадто близько до своїх людей і процесів. Приєднуйтесь до SalesSystemТМ CQ.

    Детальніше
    6

    Управління талантами

    Ми складаємо профіль і визначаємо ролі, які будуть узгоджені з вашою стратегією виходу на ринок. Допоможемо оцінити ваші таланти, виходячи з таких оптимізованих профілів і погоджуємо вибір талантів з вашої стратегією.

    Детальніше

    SalesSystemTM CQ. Наше діагностичне рішення, яке призводить до більш високого організаційного IQ

    Вам необхідна цільова точка зору для ваших продавців і їх ефективність, проте ви перебуваєте занадто близько до своїх людей і процесів. Приєднуйтесь до SalesSystem CQ=Коефіцієнт здібностей.

    SalesSystem ™ CQ – дає вам чіткий шлях до підвищення ефективності за допомогою діагностування 54 показників в шести ключових елементах. Це дає вам одну, загальну оцінку з порівняльного аналізу, а також оцінки по кожному елементу. Такі оцінки надають можливості для негайного вдосконалення. Вони також сигналізують про наявність зон, де потрібне додаткове вивчення за допомогою якісного дослідження.

    Дізнайтеся більше з останніх досліджень, першими

    Дізнайтеся детально про 13 обов'язкових для ознайомлення аспектів для того, щоб нові керівники відділів продаж були успішними, або дізнайтесь про трьох найбільш поширених помилках стратегій по реалізації можливостей продаж, а також про те, як їх уникнути.

    «Два роки тому наш новий президент сказав:« Рада членів сказав мені, що мені необхідно збільшити валову виручку. Що ми можемо зробити? »Прямо перед нами були необхідні нам інструменти (MHG). Ми змогли повернутися до планування роботи з ключовими клієнтами та планування стратегії, і збільшити продажі за наступні п’ять років. »

    – Джо Плубелл, старший віце-президент, глобальні стратегічні програми, Black & Veatch

    Розсилка Miller Heiman Group

    Підпишіться на будь-яку нашу розсилку, призначену конкретно для фахівців з продаж та керівників відділів продажів. Ви будете отримувати підказки щодо ефективності, кейсів з практики, дослідження і передові ідеї щомісяця.

    ПІДПИСАТИСЯ