• Language:

  • Service Ready

    BE READY створювати клієнтські враження, що забезпечують лояльність, утримання клієнтів і підвищення ефективності

    Існує мільярди причин поліпшити враження ваших клієнтів.

    МІЛЬЯРД ДОЛАРІВ

    Щорічно втрачають американські компанії через неякісного обслуговування

    МІЛЬЯРД ДОЛАРІВ

    Підвищення прибутку в результаті підвищення якості обслуговування клієнтів на 10%

    РАЗ

    У 7 разів витрати на залучення нових клієнтів перевищують витрати на утримання існуючих
    Ресурс CSO Insights

    Подивіться відео з Даною Палмблад, віце-президентом з управління продуктами, в якому вона пояснює, як рішення Service Ready ™ допоможе вашим бізнес-цілям за допомогою утримання і розвитку ваших існуючих клієнтів.

    Я ГОТОВИЙ BE SERVICE READY

    Ми піклуємося про ваших клієнтів, як і ви.

    Наш 50-річний досвід і більш ніж мільйон навчених людей. Наша місія – ваш успіх. Саме тому ми даємо вам навички, методологію і процеси, що забезпечують оптимальне обслуговування клієнтів в кожній точці прийняття рішення клієнтом. Оскільки справа не просто в обслуговуванні клієнтів. Справа в клієнтському досвіді в цілому. Ми називаємо це Service Ready=Готовність до обслуговування.

    Обслуговування клієнтів - це не просто відділ. Це місія всієї компанії

    Ми вважаємо, що служба обслуговування клієнтів повинна стати частиною ДНК компанії. Вона повинна охоплюватися всією організацією і впроваджуватися в її культуру. Саме це утримує бізнес ваших клієнтів і розвиває ваш. Виходячи з цієї думки, ми надаємо рішення по обслуговуванню, які є найбільш всеосяжними в цій індустрії. Завдяки Service Ready, ви навчитеся ставити клієнта в центр усього, що ви робите. Це дозволить вам вийти за межі рішення окремих складнощів з обслуговуванням і вирішити питання обслуговування клієнтів для компанії в цілому.

    Все починає з п'яти ключових аспектів

    Рішення Service Ready розглядає п'ять важливих елементів, які допоможуть вам створити єдине бачення вашої організації, спрямоване на обслуговування клієнтів.

    1

    Завоювання довіри клієнтів

    • Розуміння загальної картини. Зрозумійте емоційну енергію і методи «емоційного зв'язку»
    • Дізнайтеся про чотири ключових очікуваннях клієнтів
    • Розпізнавайте визначні моменти
    • Використовуйте індикатори успіху
    Детальніше
    2

    Використовуйте цифрому комунікацію

    • Зрозумійте цифрову комунікацію і чотири ключових очікування клієнтів
    • Дізнатися про канали комунікації, які використовуються сьогодні вашими клієнтами
    • Створіть успішні письмові повідомлення
    • В переписка з клієнтом повинна мати доброзичливу манеру
    • Аналізуйте реальні приклади з соціальних мереж
    Детальніше
    3

    Навчіться майстерності спілкування

    • Визначте потребі клієнта
    • Дізнайтеся про чотири частини,які орієнтовані на взаємодію з клієнтом
    • Придбайте навички слухання
    • Опануйте мистецтвом взаємовідносин
    • Навчіться повідомляйте неприємні новини
    Детальніше
    4

    Управління складними ситуаціями

    • Опануйте мистецтвом слухати, не переходячи на захист
    • Керуйте складними ситуаціми
    • Дізнайтеся про п'ять навичків рішення
    Детальніше
    5

    Вивчіть, як правильно комунікувати з клієнтом в щоденних ситуаціях

    • Дізнайтеся, як налагоджувати зв'язок в повсякденних ситуаціях
    • Вивчіть керівництво по перевищенню потреб клієнта
    • Проектуйте бажання допомогти
    • Обирайте позитивний мову
    • Поважайте унікальну цінність кожного клієнта
    Детальніше

    Зробіть пріоритетні ролі, дійсно пріоритетом

    Служба сервісу впливає на всю вашу організацію, є п'ять основних чинників, які, як доведено, впливають. Ми розробили медологіі, які присвячені сервісу.

    1

    Коучинг to be Service Ready

    • Створення культури - Клієнторієнтованність
    • Досягнення конкретних результатів - Зворотній зв'язок
    Детальніше
    2

    Service Ready для сервісної служби

    • Прояв турботи про клієнта
    • Виявлення та вирішення потреб клієнта
    • Зняття моменту напруги в складних взаємодіях
    • Застосування мови зрозумілої для клієнта
    Детальніше
    3

    Service Ready на місцяї (в полях)

    • Прояв турботи про клієнта
    • Надання позитивного враження
    • Встановлення взаємовідносин
    • Усвідомлення проблеми і сумнівів клієнта
    • Оцінка і управління ситуацією
    • Завершення взаємодії
    • Управління складними ситуаціями
    Детальніше

    Відгук ваших клієнтів - потужна річ

    Мало що має таке ж значення в обслуговуванні, як голос клієнта. Після впровадження методологій Service Ready наші клієнти почали отримувати дуже позитивні відгуки від своїх клієнтів. Ось деякі приклади:

    %

    Сказали, що їх дзвінок був оброблений більш професійно

    %

    Сказали, що представник служби обслуговування клієнтів швидко зрозумів причину

    %

    Сказали, що отримана відповідь була чіткою і зрозумілою

    %

    Сказали, що обслуговування було ідеальним, дуже хорошим або хорошим

    %

    Підвищення показника задоволеності клієнтів

    Проведення навчання Service Ready для сучасних учнів

    Навчання змінюється, і вам необхідний новий підхід. Однак є дві складності:

    Приєднуйтесь до Learner Ready – потужної, хмарної платформи, яка дає контент світового класу, розробленої Intrepid Learning. Наша потужна технологія пропонує новим досвід в навчанні – – в режимі реального часу, на реальних ситуаціях і реальних можливостях. Щоб дізнатися про те, що Learner Ready може зробити для вас і вашої команди, просто натисніть на кнопку нижче.

    Я ГОТОВИЙ ДІЗНАТИСЯ ПРО LEARNER READY

    Дізнайтеся більше з останніх матеріалів, першими

    Дізнайтеся більше про нашу сучасної ІТ платформі, яку ми використовуємо для навчання в рамках наших рішень по обслуговуванню, або послухайте Чіпа Белла, експерта в області обслуговування клієнтів, який розповідає про те, як завоювати прихильність клієнтів.

    «Група MH стала для нас фундаментом. Кожен день ви здійснюєте правильні взаємодії, в основі яких лежать стійкість і дисципліна. Оскільки для нас все, що ми робимо, повертається до цієї обіцянки. – Вигадуйте нове, щоб мобілізувати і з’єднувати людей в моменти, які мають значення »
    – Джім Мірс, Motorola Solutions.

    Я ГОТОВИЙ BE SERVICE READY

    Розсилка Service Ready

    Підпишіться на нашу щомісячну розсилку, щоб бути в курсі постійно мінливих вражень клієнтів, завдяки статтям, відео і надихаючою інфографікою.

    ПІДПИСАТЬСЯ