МІЛЬЯРД ДОЛАРІВ
Щорічно втрачають американські компанії через неякісного обслуговуванняМІЛЬЯРД ДОЛАРІВ
Підвищення прибутку в результаті підвищення якості обслуговування клієнтів на 10%РАЗ
У 7 разів витрати на залучення нових клієнтів перевищують витрати на утримання існуючихПодивіться відео з Даною Палмблад, віце-президентом з управління продуктами, в якому вона пояснює, як рішення Service Ready ™ допоможе вашим бізнес-цілям за допомогою утримання і розвитку ваших існуючих клієнтів.
Я ГОТОВИЙ BE SERVICE READYНаш 50-річний досвід і більш ніж мільйон навчених людей. Наша місія – ваш успіх. Саме тому ми даємо вам навички, методологію і процеси, що забезпечують оптимальне обслуговування клієнтів в кожній точці прийняття рішення клієнтом. Оскільки справа не просто в обслуговуванні клієнтів. Справа в клієнтському досвіді в цілому. Ми називаємо це Service Ready=Готовність до обслуговування.
Ми вважаємо, що служба обслуговування клієнтів повинна стати частиною ДНК компанії. Вона повинна охоплюватися всією організацією і впроваджуватися в її культуру. Саме це утримує бізнес ваших клієнтів і розвиває ваш. Виходячи з цієї думки, ми надаємо рішення по обслуговуванню, які є найбільш всеосяжними в цій індустрії. Завдяки Service Ready, ви навчитеся ставити клієнта в центр усього, що ви робите. Це дозволить вам вийти за межі рішення окремих складнощів з обслуговуванням і вирішити питання обслуговування клієнтів для компанії в цілому.
Рішення Service Ready розглядає п'ять важливих елементів, які допоможуть вам створити єдине бачення вашої організації, спрямоване на обслуговування клієнтів.
Завоювання довіри клієнтів
Використовуйте цифрому комунікацію
Навчіться майстерності спілкування
Управління складними ситуаціями
Вивчіть, як правильно комунікувати з клієнтом в щоденних ситуаціях
Служба сервісу впливає на всю вашу організацію, є п'ять основних чинників, які, як доведено, впливають. Ми розробили медологіі, які присвячені сервісу.
Коучинг to be Service Ready
Service Ready для сервісної служби
Service Ready на місцяї (в полях)
Мало що має таке ж значення в обслуговуванні, як голос клієнта. Після впровадження методологій Service Ready наші клієнти почали отримувати дуже позитивні відгуки від своїх клієнтів. Ось деякі приклади:
Сказали, що їх дзвінок був оброблений більш професійно
Сказали, що представник служби обслуговування клієнтів швидко зрозумів причину
Сказали, що отримана відповідь була чіткою і зрозумілою
Сказали, що обслуговування було ідеальним, дуже хорошим або хорошим
Підвищення показника задоволеності клієнтів
Навчання змінюється, і вам необхідний новий підхід. Однак є дві складності:
Приєднуйтесь до Learner Ready – потужної, хмарної платформи, яка дає контент світового класу, розробленої Intrepid Learning. Наша потужна технологія пропонує новим досвід в навчанні – – в режимі реального часу, на реальних ситуаціях і реальних можливостях. Щоб дізнатися про те, що Learner Ready може зробити для вас і вашої команди, просто натисніть на кнопку нижче.
Дізнайтеся більше про нашу сучасної ІТ платформі, яку ми використовуємо для навчання в рамках наших рішень по обслуговуванню, або послухайте Чіпа Белла, експерта в області обслуговування клієнтів, який розповідає про те, як завоювати прихильність клієнтів.
«Група MH стала для нас фундаментом. Кожен день ви здійснюєте правильні взаємодії, в основі яких лежать стійкість і дисципліна. Оскільки для нас все, що ми робимо, повертається до цієї обіцянки. – Вигадуйте нове, щоб мобілізувати і з’єднувати людей в моменти, які мають значення »
– Джім Мірс, Motorola Solutions.
Підпишіться на нашу щомісячну розсилку, щоб бути в курсі постійно мінливих вражень клієнтів, завдяки статтям, відео і надихаючою інфографікою.
ПІДПИСАТЬСЯ